خدمات و تامین قطعات آکسون ماشین آرینا

خدمات برند آکسون

انبار‌داری و لجستیک داخلی مهمترین عملیات پشتیبان صنعت است. زنجیره ارزش جهانی بدون توسعه دانش و تجهیزات Material Handling چنین گسترده‌گی و توانی را احصاء نمی‌نمود. در همین مسیر خدمات برند آکسون مخاطبان متعددی از انبارها، زنجیره‌های تامین و توزیع کالا، شرکت‌های بازرگانی، خدمات حمل‌ونقل و کارخانجات گوناگون دارد. آکسون تا به امروز تامین ماشین‌آلات لیفتراک‌ و خدمات پشتیبانی قطعه و تعمیرات صنایع متنوعی از نفت‌وگار، پتروشیمی، سلولزی، معدنی، خودرویی، برق و الکترونیک، غذایی، شیمیایی و دیگر صنایع فعال در کشور را به انجام رسانده است. دپوی قطعات طی ثبت سفارشات دوره‌ای از قطعات اصل برند‌های لیفتراک تامین می‌شود. این مهم اگرچه با شرایط موجود سخت و دشوار است اما آکسون کماکان به آن وفادار است، زیرا خدمات رسانی در آکسون هم تراز با برترین مشتریان طبقه‌بندی و ارائه می‌گردد.

طبق ماموریت آکسون، تمامی مشتریان این حق را دارند که طبق استاندارد‌های ممتازترین مشتریان از خدمات، قطعات و پشتیبانی برتر و با کمترین وقفه بهره‌مند باشند و لذا فرایند‌های همه مشتریان حرفه‌ای قلمداد می‌شود. همچنین افتخار آکسون بهره‌مندی از تجربه بهترین تکنیسین‌های حرفه‌ای و آموزش دیده حاضر در ایران است که برای عیب‌یابی، تعمیر و تعویض قطعات لیفتراک‌های گوناگون از دانش و کارامدی این عزیزان بهره‌ می‌گیریم. این تجربه در کنار یک تعمیرگاه مرکزی مجهز که در سایت مرکزی آکسون-تهران مستقر است،‌ من جمله مزیت‌های رقابتی آکسون به شمار می‌رود.

تعمیرگاه مرکزی دارای امکانات متنوعی از جمله اتاق مخصوص شارژ باتری، اتاق ایزوله هیدرولیک، اتاق برق و الکترونیک، دستگاه‌های دیاگ شرکت لینده و قیاس بر این موارد است. همچنین آموزش تکنسین، بازرسان و تعمیرکاران از طریق آموزش‌های دوره‌ای در شرکت آکسون صورت می‌پذیرد که من جمله سوابق درخشان شرکت قلمداد می‌شود. بهبود سیستم ارتباط با مشتریان و ایجاد پروفایل‌های مشتری محور در فعالیت‌های جدید آکسون نیز همین در دسترس است. تجهیز این ارتباط به سامانه CRM همینک تجربه بهتری از ثبت داده و پیگیری را برای مشتریان به ارمغان خواهد آورد.

دپوی قطعات طی ثبت سفارشات دوره‌ای از قطعات اصل برند‌های لیفتراک تامین می‌شود. این مهم اگرچه با شرایط موجود سخت و دشوار است اما آکسون کماکان به آن وفادار است، زیرا خدمات رسانی در آکسون هم تراز با برترین مشتریان طبقه‌بندی و ارائه می‌گردد.

تامین قطعات یدکی اورجینال! بله، آکسون 

اساس فعالیت آکسون فروش و خدمات پس از فروش معتبر است. از آنجا که آکسون یکی از برترین تامین‌کنندگان لوازم یدکی برندهای معتبر خارجی در بازار لیفتراک‌ ایران است، تضمین کیفیت خدمات و پشتیبانی‌ها در آکسون پایش می‌شود. از این رو تامین قطعات یدکی اورجینال از جمله تضامین کیفیتی ماست. با وجود چالش‌هایی که تمامی مشتریان در موضوع تامین قطعات یدکی از آن آگاه هستند، بنابر حساسیت فنی و ضرورت‌های تعهدی که آکسون برای خود پیش‌بینی کرده است، تامین قطعات یدکی از تامین‌کنندگان کالای اورجینال در اروپا و سراسر جهان صورت می‌پذیرد. چون این قطعات از برندهای اصلی تولیدکننده لیفتراک در اروپا تامین می‌شوند، به‌ همین دلیل نیز از بالاترین کیفیت ممکن برخوردار هستند.

این روند پایدار آکسون را در وندور لیست برترین تامین‌کنندگان خدمات و قطعات لیفتراک ایران نگاه داشته است. مشتریان وفادار آکسون نیز این تعهد و حساسیت فنی را همواره پاس داشته اند و در طی یک همکاری مستمر، مفتخریم که با به کاربری این قطعات در فرایند تعمیرات باعث شده‌ایم تجهیزات انباری به ویژه لیفتراک‌های مشتریان با بالاترین قابلیت اطمینان به چرخه کار انبارداری آنها برگردد. این یک تعهد پابرجاست.

اخذ صلاحیت نمایندگی از برند لینده آلمان به عنوان یکی از غول‌های صنعت مهندسی و لجستیک داخلی، در کنار نمایندگی شرکت تایلیفت از گروه صنعتی تویوتا برگ تمایزی برای آکسون بر شمرده می‌شود.
برند‌هایی که دپوی قطعات آنها موجود است.

بیشتر بخوانید :

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
Scroll to Top